marți, 30 martie 2021

Provocarea florilor!

 Este sfârșit de lună, martie mai precis. 

Am tot sperat să vină primăvara, dar se cam lasă așteptată. Ca să o îndemn să vină mai devreme am lucrat la provocarea acestei luni.


Tema propusă pentru aceasta lună este: opțional + flori.
Vă invit să intrați pe pagina sponsorului nostru :

Alex Syberia Design
Prize  -   $15 gift cert.




Am primit de la sponsor o stampilă digitală foarte frumoasă. Dacă va place o găsiți aici.

O astfel de stampilă cerea culori frumoase de primăvară, așa încât am ales creioanele colorate, că prea stăteau  neglijate pe raft în ultima vreme.

Colorat simplu la început, în trei straturi de culoare:

Dupa ce am terminat colorarea , am vrut să-i dau un aer mai special, așa că  am embosat florile. Astfel am obținut un efect 3D. Din păcate îmi este greu să-l redau în poze.

Forma ștampilei m-a dus către o felicitare înaltă și îngustă, un format  atipic dar care arată foarte bine.


Câteva detalii :


Nu uitati sa participați la provocare! Aștept cu interes remarcile voastre și lucrările de asemenea.
Spor la treabă!






2 comentarii: