vineri, 30 aprilie 2021

 Este sfârșit de lună iar. 

Am venit  până la urmă și primăvara, dar cu vreme rece care ne face să visăm la cald, la flori, la vară.

Voi la ce visați?

Și ca de obicei, la sârșit de lună avem o provocare 


Tema propusă pentru aceasta lună este: cu aripi.
Vă invit să intrați pe pagina sponsorului nostru :

Prize  -   3 digi stamps




Am primit de la sponsor o stampilă digitală foarte frumoasă. Dacă va place o găsiți aici.

Am încercat câteva variante de culoare pentru frumoasa înaripată. Creioane colorate bineînțeles.

M-am oprit la una, deocamdată, dar  că le voi continua și pe celelalte.
Dupa ce am terminat de colorat, am vrut să fac ceva mai special așa că am embosat aripile micii zîne cu pudră de embosare transparentă.



A urmat asamblarea pe o felicitare verticală. 


Avem și un mic înaripat care ține felicitarea deschisă.






Nu uitati sa participați la provocare! Aștept cu interes remarcile voastre și lucrările de asemenea.
Spor la treabă!






Un comentariu:

  1. Imi plac tare mult culorile aripilor!
    Ai reusit ceva deosebit!
    Numai bine si inspiratie, Maria!

    RăspundețiȘtergere